BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 Nov 2011

bile hati bersuara :')


SI DIA :')

mencintai aku .. dengan seadanya ..
mencintai aku bukan kerna rupa ..
dalam waktu sendu ..
dalam waktu hiba ..
ku harapkan dia .. rela ..

benar apa yang di lagu kn STACY .. inilah yang menjadi harapan setiap perempuan .. di cintai tanpa mengharap apa apa balasan .. ikhlas mencari restu dalam cinta .. aku perempuan .. yang sangat sangat memerlukan cinta untuk aku terus hidup atas dunea nie .. membuad aku terus tersenyum tanpa memikirkan apa apa persoalan .. membuadd aku khayal tanpa menyedarkan aku apa itu realiti .. aku mahu terus hidup di alam fantasi yang aku reka sendiri bila bersama DIA .. puas mencari siapa si DIA .. menagis .. terluka .. kecewa .. hampa .. merana .. derita .. sume suda lali semata mata mahu mencari sape si DIA .. apa lagi yang aku ta rasa ?? sume nya suda ! malah aku hampir hampir mahu kembali pada-Nya hanya kerana mahu mencari sape si DIA .. akhirnya suda puas aku melangkah ,, si DIA sudaa ku temu .. walaupun aku terpaksa menerima hinaan dan makian ..

si DIA menjadi pilihan hati .. ABDUL RAHIM BIN ABDUL MANAP .. satu nama yang sangat aku hormati .. satu nama yang sangat aku sanjungi .. satu nama yang sangat egois .. satu nama yang sangat panas baran .. tapi .. hanya aku yang tahu bila si DIA menjadi romantik .. bila si DIA menjadi lelaki yang terlalu lembut dan penyayang .. bermula hanya sebagai teman di laman muka buku pada 11 August 2011 .. sekadar menegur di WALL .. tidak tahu macam mne aku dan si DIA boleyh menjadi rapat .. dan akhirnya dlm diam aku menerima si DIA dalam hati aku .. biarlah aku di cop sebagai perampas kekasih orang .. biarlah aku di hina SAHABAT sendiri .. aku tetap bertahan kerana aku tahu dan aku kenal ap itu bahagia aku .. si DIA memberikan aku bahagia yang aku ta mungkin akan rasa dengan yang len .. ta dinafikan aku punya ramai pilihan .. tapi si DIA tetap menjadi ubat rinduku .. arah mimpiku .. bantal tidurku .. menyintai si DIA menjadi kewajipan ku .. merindui si DIA menjadi rutin harian ku .. ALHAMDULILLAH .. mak si DIA dan mak aku merestui hubungan kami ..  seperti couple yang len , ada ketika nya aermata menjdi pengubat duka .. menangis suda menjadi rutin ku bila si DIA marah .. biarlah si DIA menyampah melihat aermata yang terus terus menitik .. hanya si DIA yang tahu mcm mne memujuk ku tanpa buadd ap ap .. 

mungkin ad ketika aku melukakan hati si DIA .. mungkin ad ketika aku tidak memahami hati si DIA .. aku akui .. aku tidak hebadd ,, aku tidak pandai .. aku tidak cantik .. apatah lagi mulia .. aku ta ad saat si DIA memerlukan bantuan .. selalu mcm tuhh .. maafkan aku syg .. aku cuma punya cinta yang suda aku serahkan pada kau saat kau melamarku 27 August 2011 .. biarlah berjuta kwn kwn perempuan si DIA dtg .. aku harap aku tetap bertahan ..

* maafkan cinta .. maafkan cinta ..
cinta ta de saat love perlukan cinta ..
sorry syg :'(


cinta matiku :))