BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

7 Nov 2011

bile hati bersuara :')

SAHABAT

kdg2 bile kte trlalu happy , kte ta sedar sebenarny ad hati yang trluka dengan sikap dan cara kte .. sememangny aku seorang manusia .. byk melakukan khilaf yang aku sendri ta sedar .. maaf kan aku SAHABAT andai ad ketika nya aku terlalu mengikut perasaan dan terlalu mementingkan diri ... andai kalian tahu lelah dan penat nya hati nie menjaga setiap inci naluri kalian .. sehingga aku sendiri terpaksa memendam perasaan .. penah ad satu ketika , aku terpaksa mementingkan diri demi mngejar kebahagiaan ku sehingga sanggup mengorbankan persahabatan yang sudah berpuluh tahun .. maafkan aku SAHABAT .. berilah aku kebahagiaan yang aku impikan disaat aku masih mampu bernafas .. andai kau tahu SAHABAT .. SI DIA laah cinta yang aku mahu ..
penah ada yang bersuara ....

" hidayah , jge hati sendiri dulu ,, baru fikirkan hati orang len kerna hati kau sendiri nanti yang akan terluka "

yaa ! hati aku terluka .. tapi aku senang melihat senyuman di bibir kau SAHABAT .. peritnya melihat kau SAHABAT menangis .. tanpa aku rasa sakitnya .. penah ad satu cerita .. kau yang bernama SAHABAT menangis di atas istana kerana memikirkan msalah keluarga yang kau hadapi .. sakit sangat SAHABAT sebab aku ta dpt rasa apa yang kau rasa .. maafkan aku .. aku cuma mampu mengatakan ..

" sabar sayang .. ad hikmah di sebaliknya .. "

maafkan aku kerana ta mampu menjadi SAHABAT kalian yang terbaik .. inilah aku SAHABAT :')

* safa , sue , hana , azmah , effa , zafirah . faiza *