BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

8 Nov 2011

hati saya pada hari ini ..


bergaduh .. bergaduh .. bergaduh .. bergaduh .. bergaduh .. bergaduh .. bergaduh . bergaduh .. bergaduh ..
penat woo ! tapi SYYIIOOKKK !! ntah laa .. mungkin pearl yg suke mngungkit khilaf SHANTAT .. maaf :'(
sekali lg mlm nie aermata menitik nitik di pipi .. aduhh ! sikit sikit nagez .. kesian pulak pda SHANTAT .. terpaksa memujuk aku sepanjang perjalanan dri giant ke putra hights ( calling ) .. eh ! SHANTAT ukan memujuk .. cume SHANTAT explain .. then ..

*maaf .. salah saya .. saya janjy ta buadd lagi ..
*benda da lame kan .. jgn laa ungkit lg ..
* saya ta buadd daa ..
*SUMPAH PROMISE SWEAR JANJI

sudaa cukup buadd pearl tersenyum smpai telinga :) yaa ! itu saja yang pearl mahu dri SHANTAT ..


mlm nie bergaduh lagi .. hanya sbb SHANTAT call pearl BUSY .. eh eh ! bile pula pearl gayut ..? da tuhh na gayut ngn sp ? ish ! melalut lorhh SHANTAT nie .. menagez lagi .. tp SHANTAT ckp dy percayakan pearl ..

*love ta kn curang selagi pilihan mak love adalah cinta
*sayang la cinta .. sayang sgt2 .. mak pun daa restu .. bertambah tambah laa syg
*love ta na mimpikan cinta .. nt love ta leyh bangun gi keje sok 

text text SHANTAT yang buadd pearl ase terharu :')

sayang .. selamat malam .. mekasih buadd cinta tersenyum malam nie ..
:))