BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

9 Oct 2011

LovE LovE LovE :)


awak ..
saya demam malam nie .. sakit tekak + pening kepala .. huhu .. awak pula ta de kedit .. bertambah laa demam saya nie bile awak ta de ...

awak tawu taa ..
saya gi klinik tadi .. doctor buadd x-ray and buadd ECG tok cek jantung saya .. result dye teruk awak .. saya ada snap picture result ECG saya ... awak na tgk ?? jup eh ..





awak ... tengok laaa result saya tuhh .. teruk kan ??
doctor cakap saya ta kan hidup lame .. doctor cakap hanya ada dua ubat jee tok sembuh kan saya ..
sebelum saya jumpe ubat tuhh .. doctor bg saya antibiotik and ubat tahan sakit ..



Antibiotik


huhu ..
awak na tawu ta ubat yang boleyh selamatkan hidup saya tuhh ??
nie ha !


ABDUL RAHIM BIN ABDUL MANAP

lagi satu nie dia ...


PN. AISAH HALIM


mak .. rindu mak sangat :')